Navigatie

Bestellen en verzenden

  BESTELLEN EN VERZENDEN


Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
De bestelling wordt door PostNL afgeleverd. Alle zendingen buiten Nederland worden bezorgd door de Europese partners van PostNL. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Geen probleem, kom gezellig langs! Neem, voordat je bestelt, contact op voor de mogelijkheden.

Kan mijn bestelling op een ander adres geleverd worden?
Als je afrekent kun je aangeven op welk adres de bestelling afgeleverd moet worden.

Wat is jullie levertijd?
Het pakket wordt op werkdagen binnen 24 uur verzonden via PostNL. Wij handelen alleen bestellingen af tijdens werkdagen.
Wanneer er een bestelling wordt geplaatst, het product op voorraad is en de bestelling direct via iDeal wordt afgerekend, heb je de producten binnen twee werkdagen in huis.

Bezorgen jullie ook in het weekend? 
Alle pakketjes worden op werkdagen van maandag tot en met vrijdag binnen 24 uur verzonden. Pakketten die op vrijdag aangeboden zijn, worden op de daaropvolgende maandag bezorgd.

Betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten voor bestellingen onder de € 150,- kosten € 6,95. Voor bestellingen vanaf € 150,- zijn de verzendkosten gratis. Verzendingen naar België hebben aparte prijzen. Deze prijzen komen naar voren als je bij de bestelling aangeeft dat je het naar België wilt verzenden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben? 
Mocht je niet thuis zijn op het moment dat het pakketje aangeboden wordt, dan wordt geprobeerd het pakket af te leveren bij de buren. Zijn zij ook niet thuis of willen ze de zending niet aannemen, dan krijg je een brief in de brievenbus met een niet-thuis-code. Via deze code kun je via de site van PostNL een nieuwe afspraak maken om het pakketje te laten bezorgen. 
Lukt het niet om een nieuwe afspraak te maken, dan wordt het pakket de eerst volgende werkdag weer opnieuw aangeboden. Dit proces herhaalt zich twee keer. Vervolgens wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Je kunt jouw bestelling daar binnen drie weken ophalen. Hiervoor heb je wel een geldig legitimatiebewijs nodig.
Mocht je het pakket na drie weken nog niet opgehaald hebben, dan wordt het teruggestuurd naar VOLAwax.nl. Wil je het pakket dan alsnog ontvangen, dan moet je opnieuw de verzendkosten betalen.

Ik zie dat een artikel niet op voorraad is, maar wel besteld kan worden. Hoe zit dit?
Alle producten zijn te bestellen in de webshop, maar het kan zijn dat een product tijdelijk niet op voorraad is. Dit zal dan ook bij het product vermeld staan. Het product is dan alsnog te bestellen, maar zal niet binnen 24 uur verstuurd worden. Wij zullen het product dan nabestellen. Hier gaat maximaal 21 dagen overheen. Wij zullen dan ook contact met jou opnemen over de verzending.

Wat als een (groot) gedeelte van mijn bestelling wel op voorraad is?
Wij zullen dan contact met jou opnemen over verzending van de producten die wel op voorraad zijn.

© 2016 - 2017 Menu | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel