RUILEN EN RETOURNEREN
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Geen probleem! Als het product in de originele verpakking zit en niet is opengemaakt, dan kun je deze retourneren. De retour- en verzendkosten (bij ruilen) zijn voor eigen rekening. De eventuele meerkosten voor het geruilde product worden in rekening gebracht.
Mijn product bevat een productiefout en nu?
Controleer het product goed. Bevat het product een productiefout, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op per e-mail of telefoon.
Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?
De bestelling moet binnen zeven dagen retour gestuurd worden via PostNL. Voeg bij de retourzending het bestelnummer, naam en e-mailadres toe. Hieronder vind je het adres waar het naartoe gestuurd moet worden:
VOLA NL
Rijksweg 198
6247 AN Gronsveld
Is het retourneren en ruilen gratis?
Nee, de retourkosten zijn voor eigen rekening. Bevat het product een productiefout, dan zijn de retourkosten voor onze rekening.
Wij accepteren het teruggestuurde product als het in de originele verpakking zit en niet is opengemaakt. Het pakket moet voldoende gefrankeerd zijn om afgeleverd te worden op het bovenstaande adres.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de door jou ingevulde NAW-gegevens, waardoor uw pakket niet op de juiste plaats wordt afgeleverd.
Krijg ik mijn geld terug als ik het product retourneer?
Als je een product retourneert, dan krijg je het aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort op je bankrekening. Hierbij worden wel de verzendkosten en de iDEAL-kosten in rekening gebracht.
Kan ik mijn bestelling ook terugbrengen?
Ja, dat is geen probleem. Wij keren geen contant geld uit. Als je een product retourneert, dan krijg je het aankoopbedrag binnen 30 dagen teruggestort op je bankrekening. Hierbij worden wel de verzendkosten en de iDEAL-kosten in rekening gebracht.